دوره توان افزایی ۴۰ نفر از مسئولان امدادی شعب و کارکنان ستادی امدادونجات جمعیت هلال احمر کرمان در سکنج ماهان برگزار شد. 

دوره توان افزایی ۴۰ نفر از مسئولان امدادی شعب و کارکنان ستادی امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان به مدت یک روز در سکنج ماهان برگزار شد. 

 رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در این برنامه، ضمن قدردانی از خدمات نیرو‌های امدادونجات به ۷ اصل مهم در این حوزه اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر، یکی از تاثیرگذارترین نهاد‌هایی است که در امر مدیریت بحران در کشور، جایگاهی در خور، شایسته و نقشی ویژه در حوزه امدادونجات در حوادث و سوانح دارد.

او افزود: دسترسی آسان حادثه دیدگان به جمعیت هلال احمر از طریق تماس تلفنی اضطراری ۱۱۲، ارائه خدمات شبانه روزی، آماده به کار بودن، حرفه‌ای بودن عملیات تخصصی امدادونجات، آموزش، به کارگیری تجهیزات تخصصی در عملیات‌ها و ارائه خدمات قانونی و شفاف،  ۷ اصل مهم در حوزه امدادونجات که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد. 

امیرخانی، معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز گفت: در این برنامه توان افزایی، شرکت کنندگان همراه با فراگیری و بازآموزی نحوه پیمایش در ارتفاعات، دره آبشار سکنج را دره نوردی کردند.

او افزود: هم چنین مسئولان امدادونجات و کارشناسان امدادی ستاد در کارگاه‌های صعود و فرود، توان امدادی خویش را به نمایش گذاشتند.

در حاشیه این برنامه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر از خدمات و زحمات مسئولان امدادونجات در سراسر شعب قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار